zondag 11 april 2010

*koede*

Ellendig, ellendig. Zo voelde ik me dit weekend! Een *zwoare koede* zoals we zeggen in West-Vlaanderen.

Nu, vandaag gaat het toch net iets beter dus heb ik een tandje bijgezet om het collegarokje af te werken.

Het gaat plots zo vlot niet meer, sukkel met het insteken van de rits en beleg (een beginneling, nietwaar!). Het rokje zal volgende week in de naailes onder kritisch oog van de juf worden gesurjeteerd. Hopelijk kan collega E nog even wachten?

Oja, binnenkort schaf ik mijn nen kodak aan en kan dan naar hartelust foto's oploaden voor de geinteresseerden.

*kuch, kuch*

3 opmerkingen:

  1. Ja want ik wil dan ook graag zien, om wat voor rokje het gaat en wat voor stof natuurlijk haha.
    Succes met de rok, enne het komt vast wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het model is alom bekend: de stolpplooirok! Maar dan de simpele versie zonder de zakken :-)!
    Het is een zwart stofje katoen/linnen maar ben nog aan het nadenken om het wat op te fleuren!
    Bedankt voor de reactie Raffie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik ben de gelukkige collega voor wie het rokje bestemd was, en ze heeft dat heel goed gedaan!! Ik zal dan es poseren als ik het aan heb, zodat jullie haar werk kunnen bewonderen hé ;-) Nogmaals bedankt hé Stephtje!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

laat die stem maar horen!