vrijdag 15 april 2011

Zelfinzicht

Ik moet iets bekennen. Iets waar mijn lief niet altijd mee opgezet is. Iets die zorgt voor plaatsgebrek. Iets die regelmatig eens voorvalt.Iets waar ik steeds opnieuw weer plezier in vind. Iets die leuk is voor vriendinnen/zussen. Iets typisch vrouwelijk? U voelt het al komen?
Ik koop graag! Kledij, stofjes, accessoires, schoenen, boeken, ... name it, I'll buy it!
Nu heb ik met mezelf sinds januari 'een pact' gesloten (ik heb al 1ntje met mezelf, later meer daarover) om daar iets aan te doen. En wonderwel lukt het me! Soms herval ik in oude gewoonten en laat ik me even gaan ...
... en nu is het weer voor even gedaan!

12 opmerkingen:

  1. Voor al dat moois mag je je toch even laten gaan hé ;-)
    (heb ik ook gedaan in Ikea vandaag :-o )
    Wel grappig, op dit eigenste moment ben ik op de site van Footshopping aan het kijken voor... de Madrid van Birkenstock! :-) Waar heb jij ze gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kon het niet laten :-)! Heb je gevonden wat je zocht in den Ikea?
    Ik heb de birkies gekocht bij Torfs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel schoons gezien, verstandig gekocht!
    Schone groene-bollen-lakens :-) en 2m geweldig schone frambooskleurige fluweel... en wa klein pruts.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je naar Ikea gaat heb je toch altijd wa klein pruts mee hé...Gezien hierboven probeer ik Ikea te vermijden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar er ligt precies toch wat Ikea tussen je stofkes hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. we hebben de zelfde schoenen ;-) goeie smaak!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 'proberen vermijden' hé Isa ;-)
    't Zijn dan ook heel mooie sandaaltjes Vero! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stikkelien, ik ben gek van uw kleedje!!
    Waar heb je het gehaald??
    Echt prachtig!!

    Liefs
    Eline S.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geloof het of niet: pimkie :-) Ik ga zelden binnen, maar kijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Soms mag je je even laten gaan hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. moest je nog even hervallen in je oude gewoonte, mijn nieuwe shop is online ;-)
    en de birkenstock's zijn super, bij mij plakken mijn madrid's bijna vast aan mijn voeten. Zo'n zalige slippers dat dat zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. aha, ik ga dan toch eens moeten neuzen hé :-)! 't zijn inderdaad zalige sandalen!

    BeantwoordenVerwijderen

laat die stem maar horen!