zaterdag 8 oktober 2011

Tag, I'm it!

Met dank aan supercollega en vriendin Isabelle laat ik 10 weetjes over mezelf op jullie los!



1. Over't algemeen ben ik een vree positief mens, behalve: als ik honger heb, kou heb, warm heb, tijd tekort en slaaptekort heb!
2. Ik ben een grote kattenliefhebster. Zelf heb ik er twee en ze worden serieus in de watten gelegd. Woordjes als poeziewoezies, schattekes, 'mien' meisjes en keppetjes worden hier regelmatig gebruikt!
3. Ik hou van mode! TV-programs, magazines, gaan shoppen, naaien, ... Als't maar met mode te maken heeft.
4. Sporten maakt een groot deel van mijn leven uit. Ik ga bijna dagelijks een uurtje gaan lopen, samen met mijn grote vriend de iPod!
5. Ook eten maakt een groot deel uit van mijn bestaan. Ik kook zeer graag en doe dit - bijna - dagelijks. De vrijdag neem ik een snipperdagje en doen het lief en ik een junkietje (top 3 zijn frietjes, Thais en pita!mmm). Ik zondig graag aan spaghetti, zurkelpattatjes, een giant van de Quick, nutellachoco (met een lepel en een glas melk!), fruits de mer, lions en snickers en dame blanche!
6. Ik werk als maatschappelijk assistente in het OCMW van Brugge en doe dit nog steeds met veel enthousiasme en genot. De combinatie administratie - individuele begeleiding werkt perfect voor mij!
7. In't weekend hou ik van opstaan, ontbijten en samen met mijn lief een filmtje kijken.
8. Van mij mag het altijd regenen als ik in mijn bed lig, niets zo rustgevend. Zolang het zonnetje maar schijnt overdag.
9. Volgend jaar word ik 30! Echt, 30!
10. Ten huize Stikkelien is een mini-we zeer welkom! We hopen en proberen!

Ik ben heel curieus naar de weetjes van rock-on@bene, vicarno's mama en Mlle Belle! Go girls!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat die stem maar horen!